Mitt andra kvartal 2008

April




Våren var här så och vi var mycket ute och lekte med Leonardo. Man ville vara ute hela tiden och vi gick mycket promenader. Bilden ovan skildrar när jag och mor gick på promenad och satt på en bänk i Sveaparken.
Angelica hade fått en bula på magen när vi sågs för en hundpromenad på väster.

Maj




Vi var inne i en period där vi åt mycket mysiga middagar. De flesta mådde bra av solen. Även jag eftersom jag började baka bröd regelbundet vilken inte hör till vanligeheterna eftersom jag inte tycker om att baka.
Leonardo blir bara större och större.
Åkte på en tur till Stockholm och träffade på Åsa och Maria.
Jag jobbade även en del på ortopeden och pluggade till prövingen i samhällskunskap A. Aldrig mer komvux säger jag bara!

Juni





Min kusin Josefine tog studenten från frisörlinjen.
Lillebror gick ut nian.
Syster Sandra var med och tävlade för Miss world Sweden.
Jag och goda vänner åkte till sommarstugan en helg och bara njöt.
Lagom till midsommar blev jag blondin, väldigt blond. Mitt hår lider av den blonderingen än idag ;).
Vi gick och såg Sex and the city på bio. Jag och Josefine grät som barn.

Kommentarer
Postat av: Marja

Du passar väldigt bra med ditt blonda hår kramis

2009-01-01 @ 19:16:56
Postat av: sandra vilén

Så liten Leo var. Sötnosen.

Du passar skit bra med riktigt blont hår.

Kram

2009-01-02 @ 10:34:40
URL: http://sandra689.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0