10.42

Det här tycker jag är alldeles avskyvärt.
Att den här kvinnan har blivit utsatt för detta hemska övergrepp är helt sjukt hemskt men vad som twistar till historien är ju att hon vill sjunka lika lågt som gärningsmannen. Det är lite så jag ser det.
Öga för öga, tand för tand är ett av de dummaste tankesätten jag vet. Blir ju bara en massa onda cirklar och alla vet ju att våld föder mer våld.
Jag kan absolut tänka mig in i att den här kvinnan vill ha hämnd men jag tycker inte att hon borde uppmuntras så. Hon istället borde få annan sorts hjälp av staten så att hon kan komma vidare och få ro. Hämnd ger inte ro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag håller helt och fullt med dej hämd föder hämd det blir bara sämre aldrig bättre

2009-04-01 @ 10:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0