16.01



Så här ser jag ut idag. Hålögd och dan. Har ju faktiskt vart uppe sedan strax efter fem så det är väl tillåtet att vara lite mörk under ögonen.
Nu ska jag upp på stan och träffa syster och Leo. Jag ska försöka spara på stålarna men är alltid mysigt att gå runt att strosa lite med trevligt sällskap.

Köpte två grejer från Softskin, som jag fick hem igår. Är ooootroligt nöjd med den ena och den andra har jag inte hunnit testa ännu. Jag ska visa framöver.
För övrigt kan jag verkligen tipsa om den sidan. De har som många vet att jag älskar, produkter som kommer från moder jord, naturen!

Vårsol och kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker...

2009-04-04 @ 05:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0