Chapati



Jag vaknade sent i dag också, halv elva ungefär. Jag har någon form av förkylning i kroppen så jag tror det är därför jag behöver så mycket sömn.
Min hunger på morgonen är alltid maximal och frukost ÄR det viktigaste målet, i alla fall för mig. Nu tror jag i och för sig inte att min frukost idag var ultimat på nyttighetsskalan men god var den. Jag gjorde lite stekpannebröd, indiskt chapatibröd. Jätte enkelt och jättegott! Man behöver bara mjöl, vatten, olja och salt.

Om ungefär en timme drar min tvättid igång. Jag försov ju mig igår men idag blir det tvättat och lite senare ska jag iväg och hälsa på Angelica och lille Vincent för det hann jag inte med igår kväll.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: E-L

Du är lika snygg som alltid :D

2009-04-16 @ 16:09:46
URL: http://skumraket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0