Ha-begär

Nyligen hemma från stan.
Sandra köpte ett par helt underbara skor som gav mig enormt ha-begär och på tal om ha-begär så är hennes son helt sjukt köpgalen. Han sliter, pekar och drar i allt han ser och säger att han vill ha det. Han ryckte ner ett par rosa trosor som han ville ha bl.a.
Underbar är en underdrift när det gäller den ungen för han gör det på ett sådant sött sätt och accepterar fort när man förklarar för honom att trosor (och tamponger...?) är till för tjejer.
Men en liten shoppare är född och jag längtar till den dagen man kan ta med honom ut och shoppa tillsammans.

Jag blev medbjuden att dricka lite vin hemma hos Josen idag men jag avstår nog. Ska ta hand om mig själv här hemma istället och fortsätta (och kanske avsluta) läsa min spännande bok.
Igår fick jag avsluta mitt i upplösningen och det enda jag kunde tänka på när jag gick till jobbet var bara "Å herregud" och då är jag inte ens religös.

Kommentarer
Postat av: E-L

hihi vad rolig du är!

Jag läser också en spännande bok nu "luftslottet som spängdes". Sååå spännande :) Förstår verkligen vad du pratar om. (Hallelulja!)

2009-04-03 @ 19:33:28
URL: http://skumraket.blogg.se/
Postat av: Sofi

ÅÅh den ska jag hugga in i så snart jag är klar med "män som hatar kvinnor" hihi den jag läser nu =)

2009-04-03 @ 20:18:17
URL: http://sofivilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0