Kick off för glassäsongen




Idag var jag uppe nästan samtidigt som tuppen. Närmare bestämt 8.30.
Gjorde mig redo för en tidig sammanstrålning med Eva-Liisa som är i stan på påsklov.
Båda invigde glassäsongen, jag med ben & jerrys kakglass som var en 7 av 10 på skalan och Eva-Liisa med en klassiker, 88an!
Det var otroligt trevligt att sitta där framför slottet i vårsolen och prata och mumsa glass. Dock ett stort minus för alla dumma fåglar som ska envisas med att cirkla över våra huvuden. Det gör en lite nervös må jag säga.
En helt klart skön början på dagen och eftersom jag ska jobba ikväll kommer jag ha massvis med energi och kommer vara på avsevärt mycket bättre humör än om jag sovit länge och spenderat hela förmiddagen hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0