Kritisk hos duktig unge och en ansiktsbehandling

Ikväll har jag suttit och varit allmänt kritisk hemma hos Angelica och hennes kära fästman. Inte kritisk mot dom utan mest mot alla på TV. Ibland är jag värre än värst när det kommer till att kritisera personer på TV, det är väl något sorts behov jag har.
Minns när jag bodde hemma och jag och Sandra ofta satt framför TVn och kritiserade. Kanske var det det enda i hade gemensamt där en period (förutom samma mamma). Eller vad säger du syster?
Det var i alla fall super duper slappt och mysigt hos Angelica och compani.
Vincent var jätte duktig och kan faktiskt gå ett par steg nu, helt sjukt vad duktig den där lille raringen är. Han somnade dock tidigt så vi hann inte hänga så mycket.
Jag tror han gjorde så för att han var besviken på att han inte fick någon påskpresent av mig. Närå, skämt åsido.

Nu ikväll när jag kom hem hade jag lite vardagslyx och gjorde en liten ansiktsbehandling här hemma.
Så här gjorde jag:
♥ Började med att ta bort ögonsminket med remover
♥ sedan tvättade jag ansiktet med ansiktsrengöringen
♥ ångade ansiktet ca. 2 minuter
♥ peelade bort döda hudceller och annat smuts
♥ ångade 2 minuter till för att öppna porerna
♥ tömde sedan försigtigt porerna på orenheter
♥ lade en ansiktsmask
♥ använde därefter ansiktsvatten, smörjde in med ögoncreme och slutligen nattcremen.

Så nu ska jag lägga mig för att imorgon vakna upp med ett strålande ansikte. Eller så har det ramlat av....;)


Kommentarer
Postat av: sandra

Så rätt ;) hehe det var ju faktist så. Konstigt står du nära mig nu och vi har en del gemensamt.



Ska också ta och göra ansiktsbehandling så fort jag får hem mina masker.



Ha det bra kram

2009-04-17 @ 10:49:47
URL: http://sandra689.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0