Tisdag

Började min dag med utbildning genom jobbet mellan 8.30 och 12 och nu är jag ledig resten av dagen. Härligt! Synd bara att solen inte förmått sig att titta fram idag för i så fall hade det blivit en glass utomhus ihop med Angelica och Vincent. Men vi får ta och hitta på något annat. Kankse en fika inomhus?
Nu står maten och puttrar på spis och i ugn. Det blir "fisk i ugn" med potatis och broccoli.

Föresten så har jag träningsvärk idag. Måste ha använt gömda muskler igår på lek och buslandet.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe då är man inte ensam då!



nja, tror inte det. hon har gått på mej tidigare utan att jag har gjort nåt, och har sett att hon gör det mot andra med. hon tror att hon är nån riktig kändis som tror att hon kan göra som hon vill

2009-04-21 @ 13:19:21
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Ok hoppas att du inte menade mej sandra???

2009-04-23 @ 17:04:57
Postat av: Sofi

hahaha! Rolig du är mamma! Det är inte den Sandra och hur fick du ihop det att det skulle handlat om dig?

2009-04-24 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0