no pic.

Borjar bli lite trott po datorerna i det har landet, for inte upp ngn bild ikvall heller. Men datorn fungerar iaf och allt annat ockso.
Nu har vi tagit oss fron koh phangan till Krabi och det ar nice. Lite mer att gora men jag gillade nog on mera.
Vi bor mitt ute i djungeln (kanns det som). Idag har vi akt bat till en annan strand dar vi har badat, slappat och solat.
Igor var jag och Maria och red elefant, matade kattfiskar och glodde po krokodiler.
Nu precis var det en bamseskur harutanfor som varade i ca. 10 minuter. Ganska uppfriskande faktiskt.
Imorgon blir det en heldagsutflykt do vi ska besoka 4 olika oar och lite snorklande ska det aven bli. Lite laskigt med tanke po att jag ar livradd for att drukna. Men so ar jag ju radd for det mesta.

Just det!! Igor var det ettjadrans drama inne i bungalowen. En kackerlacka (minst 5-6 cm) hade tagit sig in och Maria ville mosa den med min sko men jag kastade mig over henne i sista sekund. Vill ju inte ha en mosad varelse under mina skor som sedan ska ner i resvaskan.
I alla fall so avskyr jag ljudet av krossade insekter (vem gor inte det) so jag ville go ut innan Maria krossade den men jag hann inte :(. Kontentan av det hela ar iaf att jag borjade storgrata av det hemska ljudet.

Jag saknar trots allt alla dar hemma onska att jag kunde dela det har med alla er!

Kommentarer
Postat av: Marja

Men sofi tänk om jag kunde vara där o trösta dej usch snälla hör av dej känner mej orolig många kramar

2009-02-09 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0