Phi phi

Idag anlande vi till Phi phi island. hur nice som helst. Vi har dock flyttat ur standardboendet bungalow och bor nu pa hotell men det ar verkligen super anda.
Vi tog oss med bat fran krabi som tog ca. 2 timmar, satt vid motorn och blev mer fororenade an nagansin. Vi fixade sedan boedet pa plats. 760 kronor for sex natter. Kanns ganska acceptabelt faktiskt med tanke pa att vi dessutom bor 30 sekunder fran den finaste strand jag sett hittills i Thailand.
Angaende kackerlackan sa var det inte sa allvarligt som det lat som vissa tycks tro. Det var mest skoj att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Marja

Vad skönt ni verkar ha det där borta oh längtar också till värmen varför fick jag inte plats i din resväska många kramar

2009-02-11 @ 19:37:07
Postat av: sofie

när jag va i thailand så tyckte ja att thailand vad som en resekatalog när jag såg vattnet o allt :)

2009-02-26 @ 21:20:56
URL: http://sofieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0