Trasig lillebror och heldag i Wadköping

Fick för en liten stund sen reda på att lillebror Kevin har lyckats hamna på sjukhuset. Men är hemma igen.
De hade friluftsdag idag i skolan och då var det på gustavsvik. Illbattingen hoppade från tian och "landade som jag tycker väldigt bra". Men bra blev det ju inte utan hamnade så illa att han fick någon skada i bröstet. Antagligen har ett revben lagt sig över bröstbenet. Det gjorde ont som alla kan förstå, det hörde man på honom. Så hoppas han får lite smärtlindring nu och snart kan bli bättre.
Krya på dig bro´.

Idag har jag annars vart på planeringsdag med jobbet hela dagen i Wadköping. Rättså mysigt med massa god mat, fika, solsken och promenad. Det viktiga var ganska trist och ointressant.
Det kan ju tyckas ganska pessimistiskt men eftersom jag inte arbetar med det som är mitt kall och jag vet att jag snart ska sluta för att börja plugga så blir jag inte allt för engegerad i det som sägs. Men helheten var mysig!
Dessutom är jag glad att jag slipper jobba kväll idag.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad är ditt kall då? :)

2009-02-27 @ 13:20:16
Postat av: Kevin

hahahah nemen :D

2009-03-15 @ 13:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0