26 januari

Ikväll lyfter vi och far mot varmare bredgrader.
Är inte särskilt nervös, sitter faktiskt fortfarande i pyjamas men har vart duktig och diskat och så så man slipper komma hem till tredje världskriget.
Jag sitter och kollar på min packning och det ser mer ut än vad jga hade tänkt att jag skulle ha med mig. Men så är det ju. Jag kommer på grejer hela tiden som jag vill ha med mig och saker som kan vara "bra att ha". Får påminna mig själv hela tiden om att Thailand faktiskt har butiker också.

Kommentarer
Postat av: Saara

Hoppas du får det helt underbart! Vi måste träffas när du kommer tillbaka. Vi har varken setts eller hörts sen båtresan.

2009-01-26 @ 19:41:22
URL: http://saarar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0