Grå Tisdag

Usch idag är det segt här hemma. Vaknade sent, vädret är blött o grått. Men det är bara att ta sig i kragen och mysa till det inomhus istället.
Senare ska jag jobba. Men skulle behöva städa istället. Ser ut som Katrinas brorsa har dragit fram här i lilla 26 kvadrataren.
Sen så längtar jag otroligt mycket till fredag. Då kommer Nicklas med pizza och rödvin. Jag länhtar mest efter pizzan om jag ska vara ärlig.
Alla som inte provat den grekiska pizzan från Express och tycker om vitlök och fetaost befaller jag att göra det.

Nu ska jag upp min fruktsallad och titta på våra bästa ur!
Ha en underbar dag i grådasket.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Tack för den, utbrädad av en pizza!

Den sved! ;D

2009-01-20 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0