Hårband, nötter och smygfoton



Huvudvärken fortsätter...
Att knyta något hårt kring huvudet är ett tips, känns jätteskönt när man har ont. Varför inte kombinera skönt och snyggt...
Strax efter bilden togs började det toksnöa här utanför. Mysigt.



Var ute en sväng och handlade lite förnödenheter. Trodde jag skulle "kasta upp" på kassörskan inne på lucullus (illamående p.g.a migränen. Hon var inte ful ;))
Var även inne en sväng på Ali Baba och köpte nötter att trösta mig med. Men det jag inte lade märke till var att det var olika priser på nötterna så jag plockade ner nötter för allt mellan 5,90 till 15,90 kr hektot i påsen. Stackars människa bakom kassan fick komma på ett "mellanting". Nåja världen gick inte under och nu kan jag snaska hela kvällen.

Har även vart uppe i tvättstugan (som ligger på vinden) och fotat från fönstrena där.
Jag har lite jag ska underhålla mig med. Resultat visar jag senare.

Kommentarer
Postat av: Kurkkio

Ajaj.. Hoppas du kryar på dig!

Gott med nötter iaf! :)

2009-01-15 @ 17:09:41
URL: http://kurkkio.blogspot.com
Postat av: Sofi

tack

2009-01-15 @ 17:10:56
URL: http://sofivilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin du var i hårbandet love

2009-01-15 @ 19:37:08
Postat av: Sofi

tack niggi ;)

2009-01-15 @ 19:58:47
URL: http://sofivilen.blogg.se/
Postat av: Marja

Ja gumman lilla du är verkligen söt i hårbandet men rolig också skrattar varje gång jag läser nåt från dej du är såå gulligt positiv kramis

2009-01-16 @ 17:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0