Koh Phangan

Igar efter 14 timmars resa anlande vi till Koh Phangan.
Vi bor i en bungalow med egen strand, lugnt och skont.
Idag har vi bara tagit igen oss pa stranden efter resan igar, tror dessvarre att jag har brant mina lappar.
Ikvall ska vi dra i vag till en av de lite storre standerna och titta pa turister och kanske ta ngn drink eller tre.
Tyvarr fanns det ingen usb-port pa den har datorn sa far lagga upp bild en annan dag. Synd och skam att jag ionte ager en mobil man kan blogga ifran.
Nu ska jag ga ut till Josefine som vantar otaligt.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Marja

Kul att höra från dej Niklas pappa frågade om du längtar till snön men det tror jag väll inte Ha det riktigt gott nu Kramis

2009-02-02 @ 09:12:59
Postat av: Familjen Högberg + Kajsa

Hoppas du har det bra tänker mycket på dig. Saknar dig. Här har vi det snöigt, kallt och blaskigt. Hoppas du har det bättre. Kram från oss alla

2009-02-07 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0