Sexy blueberry



Migränen fortsätter in på andra dagen och har fått sjukänmäla mig till ikväll. Har försökt jobba förut med migrän och det fungerar helt enkelt inte, kan inte sköta mitt arbete som jag borde.
Nu får vi bara hålla tummarna på att jag blir frisk till imorgon eftersom jag jobbar extra i vivalla och de har verkligen personalbrist så skulle kännas hemskt att behöva sjukänmäla sig dit också. Men vad gör man.
Nog talat om det.
Nu blir det snart frukost här: en skål blåbär och te.
Blåbär är supernyttiga. De innehåller MASSOR av antioxidanter och näringsämnen som b.l.a är bra för mäns och kvinnors könshormoner. I like!
De är även en bra källa till zink.

Kommentarer
Postat av: Marja

stackars dej gumman vi kan väll ses ngn gång nästa vecka om du är frisk annars krya på dej

2009-01-15 @ 10:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0