Förstår inte...

Jag var en sväng på stan nyss och träffade på något som jag inte förstår.
Det stod alltså en snubbe på stortorget från kommunistiska partiet och läste innantill om hur dåligt det var att rösta i detta "bluffval". Att hur man än gör så röstar man liberalt och det bästa sättet för vårt landet var att avstå helt ifrån att rösta.
Då undrar ju såklart jag hur det kan vara liberalt om man inte röstar på ett sådant parti och hur man kan göra sin röst hörd när man inte säger någonting. För är det inte det man gör när man inte röstar? Tiger?
Jag förstod helt enkelt inte poängen med det lilla jag hörde av hans tal och visst det kanske är det som är problemet, att jag inte hörde allt.
Men det lilla jag hörde det tror jag inte på.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja man tycker ju det..

Vi skickade nyss in alla papper till alfa kassan. tog ju sån tid att få det här intyget från min chef så..

2009-06-05 @ 18:22:50
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0