Ingen bagare

Om ca. två timmar kommer Zandra, Johan och Cajsa och hämtar upp mig och då drar vi mot Norrköping där vi ska klämma in Nicklas sista biten. Har en känsla av att det kommer bli trångt mest på grund av mig och Nicklas.
Nicklas ska ju komma hem för sommaren nu och jag åker ju driekt från Norrköping upp till min far och co.
Men jag har verkligen försökt komprimera packningen.

Bakningen igår gick åt skogen. Jag lyckades bränna smeten till snickerskakorna.
Så jag tänkte köra på ett säkert kort, färdiga kakor från Ica.
Jag köpte de som har vart med på reklamen, bageriets bästa.
Men hela inköpet blev en procedur förut för nä jag hade slängt upp varorna på bandet kom jag på att visa-kortet låg hemma i min andra jacka. Typiskt. Bara att vända tillbaka i regnet och hämta det. Så nu är det kirrat!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ha en riktigt bra midsommar. Hälsa Nicklas Kramar till er båda

2009-06-18 @ 16:39:57
Postat av: Åsa

Fy fasen va typiskt...

Var kakorna goda då?

2009-06-26 @ 18:50:50
URL: http://asaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0