Semester

Tjabba lenor!
Imorse var jag på den där hårbottenmassagen. Det är så sköönt! Känns lite otippad att något sådant ska vara så himla avkopplande.
På tal om avkopplande så är det min första dag på min semester idag och även om semestern inte blir så lång så är det i alla fall så gött att veta att man nu bara kan ta det lugnt i tio dagar och komma tillbaka till jobbet med ny och välbehövlig energi.
För ta det lugnt det kommer jag göra de här dagarna. Imorgon åker vi till östkusten, Arkösund och firar midsommar med Nicklas familj sedan  bär det av upp till härjedalen för att koppla av där.
Jag ska iofs läsa en sommarkurs där men jag tror inte jag behöver gnugga geniknölarna allt för mycket. Det är mest för skojs skull och jag tror i alla fall att jag kommer att lära mig mycket ändå!
Ni förstår att jag kommer vara lappsjuk när jag kommer hem va?! Men det kommer bara att göra mig gott.
Nu ska jag snart äta och sedan ska jag ge mig på att baka. Önska mig lycka till, för det kan jag behöva. Är urusel på att baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0