Barn

Nyss hemkommen från en trevlig kväll hos den här donnan och hennes gudomligt söta dotter. Även lilla Leo var med och en annan liten pojke vid namn Bastian och en massa vuxna också såklart.
Ni kan ju gissa om jag trivdes bra bland alla barnen.
Jag har alltid älskat barn och trivs så bra i deras sällskap. Som mamma brukar säga "Din biologiska klocka har tickat sedan du var fyra år". Det stämmer nog ganska bra. Tyckte väldigt mycket om barn redan när jag själv var ett litet barn.
Jag brukade klättra upp på okända personers barnvagnar så att jag kunde se bebisen och trodde att de som satt i rullstol var stora bebisar.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du kommer att bli en jättebra mamma sen! Man såg på dig hur bra du är med barn och att barn gillar dig :)

2009-04-01 @ 07:52:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sofi

Tack! Vad gulligt sagt.

2009-04-01 @ 09:53:42
URL: http://sofivilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0