Hjälp



Jag är i stort behov av en ny kamera och ror jag vill ha en Canon ixus modell ovan.
Men som alltid när jag ska köpa något så fylls jag av beslutsångest och vet inte längre. Det fanns ju så många modeller av ixus. Det trodde jag inte. Varför kan det inte bara finnas en. Skulla göra mitt val så mycket enklare.
Men jag resonerar lite om att man skulle köpa den senaste modellen. Varför köpa en äldre liksom? Då är det ju det här med pengarutflödet. Är det värt ca. 4000:- för en digitalkamera?
Svåra val det här och mitt dagens i-lands problem.
Men problem är ju problem, stora som små, i-land som u-land. Sedan är ju vissa mer allvarliga än andra. Okej nu är det bara babbel.
Hjälp mig välja kamera! Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0