Operation och julklappar



ÅÅh imorgon ska ögonstenen Leonardo opereras. De ska bränna bort polyperna så att han kan andas lättare. Blir skönt för honom men det är så synd om de små som inte riktigt förstår vad som händer och varför de har ont. Så att hjärtat brister. Men i långa loppet är det ju en stor fördel för gullungen.
Frågade honom förut när jag var hos syrran och jorå, han vet att han ska till doktorn imorrn. Men han tror att han ska få julklappar efteråt. Raringen!
Men hans mor avslöjade att han minsann ska få en present och jag föreslog julpapper. Då blir det ju nästan en julklapp.
Nuväl imorgon ska jag ägna nästan alla tankar åt min söta lilla systerson o hålla alla tummar jag har.


Kommentarer
Postat av: Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Hoppas allt går bra!!

2009-03-18 @ 22:10:08
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Alexandra

Tack så mycket :) Lycka till imorgon!

2009-03-18 @ 22:27:59
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Gizo

oh nej, stackare! hälsa sandra och herr leo så mycket från mig, jag håller tummarna för tuffingen! :)

visst är det underbart med vår? jag vill bara cykla, dansa, ha solglajjor, sitta i en park och bara leva.

2009-03-18 @ 23:27:34
Postat av: Marja

Jag tänker också på honom sa åt sandra att ringa mej sedan tankarna finns här med kram på dej o ha en trevlig och bra dag

2009-03-19 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0