Popcirkus


bild debaser

Igår köpte jag biljetter till popcirkus på debaser (medis).
Håkan Hellström, Moneybrother, Miss Li och DJ Emmon kommer att närvara och göra kvällen.
Jag har väldigt länge velat se Håkan live, tror att det är drag på hans konserter. Moneybrother är helskön och Miss li är grym live. Såg henne och Winnerbäck i brunnsparken i somras och det var en oförglömlig kväll. (OH! nu kom winnerbäck på radion. Timing!).
Ser fram emot detta. Så den 24e åker jag till stockholm. Den 25e är popcirkus och den 27e åker jag hem. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Tanja

En pojke som heter Markus :) vi har varit tillsammans i 7 månader... har jag inte nämnt honom..? hmm..

2009-03-18 @ 15:51:26
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Tanja

Alltså jag har 2 hjärtan i mitt liv ;) Markus och Eya ;) och i inlägget där du frågade om vem det var så syftade jag på Markus .. hehe..

2009-03-18 @ 15:53:36
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0