Stol å mys



Igår ägnade kjag kvällen till att måla om den där gamla stolen jag köpte på myrorna för 40 spänn.
Resultatet blev jätte dåligt. Den gröna färgen lyser igenom på sitsen. Men får skylla mig själv att jag inte gjorde som man ska men målartvätt och allt det där.
På håll ser det bra ut och med en dyna kan jag nog lära mig att acceptera den.

Idag ska jag med Angelica och lillen till stan och sedan ut till stadium outlet och se om vi kan fynda ngt. Syster hittade ett par converse för halva priset där igår. Ett par rosa. Exakt såna jag vill ha. Så håll tummarna.
Vi ska äta lunch också så det blir en riktigt mysig dag tror jag.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Du kan ju måla ett lager till :)

Kram

2009-03-30 @ 15:09:03
Postat av: Anonym

WOw blev som en helt ny stol bra gjort

2009-03-30 @ 19:04:30
Postat av: E-L

Testa att använda sprayfärg, det brukar bli bra!

2009-03-31 @ 11:19:47
Postat av: Sofi

Tack! Det ska jag prova nästa gång. Nu får jag nöja mig med en fin dyna.

2009-03-31 @ 15:55:10
URL: http://sofivilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0