En lista...

Lovar du att vara ärlig? ja

Du heter: Sofi

Smeknamn: en tant kallar mig rödluvan

Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen spec. Men tyckte bleeding love med leona lewis var smärtsam en viss period.

Beroende av: energidryck och 8 timmar sömn

Vem behöver du mest just nu: man ska väl inte vara så behövande men jag vore inte mycket utan de jag älskar.

Vad tror folk om dig? att jag är sportig, dryg och disträ

Stämmer det? Sportig och dryg är jag inte men kan nog vara ganska disträ.

Vad säger du för att imponera på någon? något för att visa min klokhet ;)

Hur imponerar man på dig? man är glad, klok och sjofrisk

Brukar du skratta för dig själv? jo men det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Det kan vi göra"

Var bor du? i Örebro

Trivs du där: Ja men det känns som att jag har gjort Örebro nu

Äger du några converse: ett par

Sprit, cider, vin eller öl: Vin =D

Brukar du bli för full: Inte numera tack o lov

Vad har du för mobil operatör: comviq

Är du allergisk i mot något: katter

Har du haft sex idag: nej.

Nästa mål i ditt liv: börja studera igen

Hur svarar du i mobilen: hallå eller Sofi?

Vem ringde du senast? syster Sandra

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Kom ner och hämta den om några minuter"

Antal timmar sömn inatt: ca. 8 som alltid

Sov du ensam: ja

Brukar du komma i tid: jag är nästan alltid för tidig om jag har en tid att passa

När mår du bra: har en bra period nu

När blev du fotad senast: oj! det var tametusan länge sedan

Hur känner du dig nu: som att jag har suttit här för länge, axlarna gör ont

Vanligaste färg på dina kläder: min garderob är glad, som en regnbåge 

Vad tycker du om fötter: mammas fötter är finast men i övrigt har jag inget emot fötter

Vad saknar du: Nicklas, mer fritid och pengar, barn och skolan

Hade du en bra kväll igår: jajjemänsan, avslutades med snickerskakor hos Angelica

Rakar du benen: epilerar

När brukar du oftast gå och lägga dig: så att jag får mina 8 timmar

Är du blyg? jag tror ofta det men det har nog växt bort ganska mycket

Sysslar du med någon idrott: nej men jag ska börja med tant-sim

Vill du hellre ha mail än brev: mail för enkelhetens och miljöns skull och brev i känsloform

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej men attraktions vid första ögonkastet. Men det är ju inte kärlek.

Har du spytt offentligt: inte vad jag kan komma ihåg

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ja antagligen det de flesta andra skulle göra.

Är du nöjd med ditt liv: ja men helt nöjd ska man väl aldrig vara, finns alltid saker som man vill uppnå

Är du bortskämd: ja, tycker inte om när jag inte får som jag vill eller om jag inte kan köpa/få något jag vill. Fråga Nicklas...

Vad gör du i morgon: ska agera kontorist på jobbet för att senare sätta mig på bussen för att fara till storstan

Vad är det värsta du vet? snålhet, falskhet, våldtäcktsmän och alla andra som förgriper sig på människor och djur.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det har jag ingen som helst koll på men det följer väl min inkomst

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? bono

Vad längtar du till? Stockholm

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut

Vad är det finaste du fått? kärlek och livet

Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu: Många

Om fem månader: Vill jag ha börjat plugga

Du samlar på: pengar

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nicklas

Gillar du golf: kan inte uttala mig eftersom jag aldrig har testat men Vincents pappa gör

Vilken tid gick du upp idag: 5

Har du sovit i din egna säng inatt: ja

Har du strumpor på dig nu: ja, orangea

Är det okej att gråta: Självklart

När grät du senast: hmm tidigt i förra veckan någon gång

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge mor och far en del och spara resten till början på en lägenhet kanske

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej det viktigaste är att man trivs i kläderna

När går du upp ur sängen en helgmorgon: efter mina 8 timmar

Har du piercing: nej men har hål i öronen

Vill du gifta dig: kanske

Vill du ha barn: Väldigt gärna

Är du bra på att laga mat: ja men jag är urusel på att baka

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: inte kokt spaghetti och inte kylskåp

Är du musikalisk? det vill jag inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten är livets dryck

Vilken är din favoritglass: är väl ingen glassfantast men ben & jerrys är ju himlans god och det kan nog de flesta skriva under på

Tror du på ett liv efter döden: nej

Tycker du om sushi: helt okej

Vad äter du helst när du ser på film: cheez ballz

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: måste nog välja morgon

Vilken ögonfärg har du: dassgröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp

Biter du på naglarna: nej den idém har jag inte gått ¨på

Röker du: det händer

Hur ofta tränar/motionerar du: i dagsläget får jag ingen motion borsett från att jag cyklar och springer runt på jobbet

Senaste låt du hörde: tror det var disturbia med rihanna på p3 som jag hörde sist


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hur orkar du svara på en sån lång lista? :)

Men nu känner man dig lite bättre ;)

2009-03-23 @ 19:52:42
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo, vi bor kvar fast i en annan lägenhet. Vi bor på 190 nu :) Ja, prata med henne. Skulle vara kul att träffa henne också för det var så länge sen sist!

2009-03-24 @ 07:49:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sofi

De undrar jag också Tanja. Har inte mycket till fritid hehe

2009-03-24 @ 16:31:07
URL: http://sofivilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag skulle också ge er massa pengar om jag vann och musikalisk är du väll tycker iallafall jag puss puss gummsan

2009-03-24 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0