Curry



Efter jobbet idag blev det stan med Angelica  och Vincent.
Först ut var SJ och tågbiljetter till och från Sveg i juni. 900 spänn fick jag punga ut. Ett mindre rån.
Tröstade mig på H&M genom att spontanshoppa den sköna å fina tröjan ovan.
Vi åt även varsin baguette på stan. Jag åt kyckling/curry vilket inte hör till vanligheterna. Den var himmelsk men efteråt luktade vi curry all over. Till och med lillprutten luktade curry! Han mormor och moster som vi gick hem till och fikade tyckte till och med att ungen luktade curry haha.
Nu blir det till att ringa far och informera om mina ankomsttider och sedan ett språng in i duschen.
Sist men inte minst ska jag parkera mig i soffan framför TVn och i reklampauserna ska jag roa mig med att tänka på roliga besked jag fick om en gammal kompis idag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin tröjan vart på :) var ju jätte skön. Tack för idag.

2009-05-26 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0