Spinning





Igår gick det för runt.
Jag jobbade till 15 och 35 minuter senare skulle bussen gå till Ladugårdsängen där jag hämtade upp systersonen på dagis.
Dagispersonalen kände inte igen mig så jag bad dem ringa min syster för att försäkra sig om att jag inte var någon sorts kidnappare. De fick inte tag på henne eller Daniel men till slut släppte de iväg oss eftersom de såg att han kände igen mig. Alltihop var ett misstag eftersom syster hade sagt till personen som tog emot honom på morgonen men hon hade gått hem och glömt att rapportera det vidare.
Ingen skada skedd och jag tycker bestämt att det är en bra rutin att inte släppa iväg barn med "okända" människor.
Nåväl! Jag och Leo drog sedan upp på stan och handlade leksaker-istället för film som jag först hade tänkt. Dåligt utbud helt enkelt. Därefter handlade vi krubb och drog hem och åt mellis och lekte tills han åkte hem.
Middag vägrades av knotten.
Vi målade av hans hand på papper. Därav de färgglada fingrarna.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vilken söt bild på er två

2009-05-05 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0