Bästa























Som sagt åkte jag till Nicklas igår för att fira hans födelsedag. Han mötte upp mig vid centralen vid 18. Vi gick och åt och köpte med oss lite vin från systembolaget. Sedan lastade vi av mitt bagage hemma hos honom på lappis och tog en miniflaska med bubbel och begav oss ut i skogen och ner mot vattnet där vi blev sittandes på en klippa med vacker utsikt och bara njöt av livet. Mysigt!
Det blev i och för sig inte så jätte långvarigt för jag skulle ju som sagt offra mig för champions legue finalen som vi dessutom hade bettat på och det gjorde det hela mkt mera intressant och matchen gick snabbare än förväntat. Dessvärre hade vi otur i spelet. Men tur i kärlek såklart!









Idag var ju Nicklas tvungen att gå till skolan så jag tillbringade dagen med härliga Maria. Det blev en del shopping och resultatet tenderar jag att visa upp senare.
Föresten vaknade jag inatt och mådde väääldigt illa. Undra varför?, men har känt mig lite konstig hela dagen. Ursäkta den parentesen.
Vi åt i alla fall en god lunch, Maria framkallade roliga bilder från hennes retrokamera och innan min buss åkte så mötte Nicklas upp och alla tre hann med att förtidsrösta.

Det har sammanfattningsvis vart två magiska dagar med två av mina favoriter.
En som inte var favorit var ho-bo:n bredvid mig på bussen som drack bira i smyg, bredde ut sig på mig och småraggade...Men det var värt det! Resan alltså.


Kommentarer
Postat av: E-L

Tack så mycket :)

Och vilka fina bilder!

2009-05-29 @ 15:42:35
URL: http://skumraket.
Postat av: Åsa

Meh vilken stil att åka till sthlm utan att säga hej!! skärpning :P...

2009-06-06 @ 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0