VM

Tjo brés!
Idag har jag vart med Angelica och Vincent hela dagen lång. Vi har ätit tacos och myst med plutten och bara hängt.
Jag måste lära mig att inte göra någonting ibland för som det är nu blir jag helt rastlös över en dag som jag inte får någonting gjort. Men måste inse att sådana dagar är viktiga för att få tanka batterierna. Då orkar man ju mer när det väl gäller. Eller hur?

Har tänk på farmor, att jag måste åka dit och hälsa på snart. Det var evigheter sedan. så imorgon ska jag slå en plingeling dit och se när jag kan komma.
Jag kommer snart att vinna VM i dålighet på att höra av mig till folk. Det är helt förskräckligt och jag blir rädd för mig själv ibland.
Saara min käre vän vill jag också hälsa på i nya lägenheten snart. Är så nyfiken på att se hur hon och hennes käreste bor och inte minst bara träffas.

Annars finns mycket av mina tankar hos min lilla stackars mormor som har haft/har det så jobbigt med guldklimpen i bröstet och nu även åkt på cancer i tjocktarmen.
Nicklas och jag ska försöka åka till sommarstugan i helgen så jag får krama om lilla mommo!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha ja, då hade jag haft rätt mycket tur om jag skulle lyckas med det=)

2009-05-11 @ 23:28:11
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: sandra vilen

låter mysigt. mormor har ju opperation den 17 tror inte hon kommer vara i sommarstugan i helgen. vi får ses snart. kram

2009-05-11 @ 23:52:40
URL: http://sandra689.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0