Fullspäckad

Ja det är väl det minsta man kan säga om min kalender just nu. Cheezes! Inte bara fullspäckad, den är dessutom snart slut och det gör mig till högt behövande av en ny.
Denna typ av almanacka vill jag ha! Man kan designa sin egen i allt från utsida till insida till färger =). Helt i min smak. Att den bara kostar 275 :- gör ju inte saken sämre.

Annars har dagen bestått av jobb mellan 7-14.
Igår fick vi julklapp på jobbet vilken bestod av ett presentkort där man får välja en butik där man vill ha presentkortet från.
att välja vilken butik jag vill få mitt presentkort i är inte alldeles lätt. Valen står mellan H&M, Åhlens, Kicks, Stadium....äsch jag vet inte! Jag kan ju inte rabbla upp alla butiker jag vill ha. Ska roa mig med valet nu.
Hemskt med beslutsångest.



Denna doft fick jag hem idag. doftar underbar regnskog (tror jag).            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0