Mitt första kvartal 2008

Januari

 



Januari var svår att minnas. Kankse kan det bero på att vi festade på som ångvältar. Eller så beror det på att jag inte köpte ny kalender förrän i april och att min kamera har haft fel datum inställt hela tiden =/.
I alla fall så var det fest.
Men en annan grej som hände var att jag återigen började jobba efter mina medicin studier.
Jag följde även med sandra på en fotografering i en läskig källare hos en rar kvinna (jag var inte med i den egentliga fotograferingen).
Jag tror även jag klippte lugg denna månad.

Februari



Leonardo fyllde hela ett år.
Jag och några av the girls drog till London och jag och Gzing gick på NME big gig på O2 arena.

Mars



Vi hade många mysiga hemma(och ute-)kvällar hos och med Josefine och Sasa.
En av kvällarna hick vi och såg lykke li på klubb smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0