Mitt fjärde kvartal 2008

Oktober



Gudsonen döptes och gissa vem som hällde upp vattnet?
Jag och Åsa sågs för en vild kväll på stan.

November



Vi tog med Leonardo till skojlandet och hade en blast! Tror jag och syrran var de som hade absolut roligast. Blev barn på nytt. Längtar tills jag får barn för då får man leka mera hihi.
Vi såg Tiger lou på debaser i Stockholm och blir ganska förfriskade.

December



Årets sista månad kom till allas förvåning i en rasande fart. Julklappar inhanlades med marginal och tidsbrist. Vissa var klockrena andra jobbiga. Julen är i alla fall min bästa högtid och jag trivdes som.....ja ett barn på julafton!
Nu var resan till Thailand bokad och vi började planera och vaccinera.
Åkte en sväng till Stockholm för att se Maria uppträda i slutproduktionen från Kalle Flygare. Det var nu jag startade bloggen.
Åt en mysig middag hemma hos farmor. Hennes sås kan man dö för.
Josefine fyllde 22 år och det firades med middag på Karishma.
Idag är det nyårsafton och jag vill önska alla en sprakande natt och ett underbart 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0