the city

Jaha! Har suttit här i min ensamhet och skapat en blogg och nu ska man väl skriva i den också. Första syftet var att mina nära och kära ska få se vad som händer å sker under resan i Thailand nu i januari.
Jag vet! då finns ju resedagboken men jag kanske vill behålla den här bloggen sen.
I alla fall; idag består min dag av ett möte med en gammal barndomsvän och ikväll ska jag se en annan inte lika gammal vän agera teater. Det är nämligen sista föreställningen på deras slutproduktion från Calle Flygare (konstig mening).


Kommentarer
Postat av: Marja

Det kommer att bli intressant att följa dej när du ska resa till Thailand kul för dej men var rädd om dej är ju så himla stort iallafall Bangkok

2008-12-16 @ 15:05:40
Postat av: Marja

Det kommer att bli intressant att följa dej när du ska resa till Thailand kul för dej men var rädd om dej är ju så himla stort iallafall Bangkok

2008-12-16 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0