Brillz

Ni skulle se mig nu. Ser nog helt galen ut med tanke på att jag sitter här i mörkret med solglasögon framför datorn. Men faktum är att det ska vara bra när man har huvudvärk och det är faktiskt skönt. Det lärde en sköning på jobbet mig och man kan ju inte avfärda utan att testa. Provade även där idag. Skönt måste jag säga och lite roligt.

Har annars gjort ett megapass på jobbet idag. Började 7.30 och slutade 21.30 men känns skönt nu när det är över. Trodde inte jag skulle ta mig igenom dagen där ett tag med det gick galant. Jag slutade tidigare igår och därför gick jag hela dagen idag. Totalt värt det då jag kunde spendera en tid i stadsparken igår eftermiddag med min bok.

I morgon blir det skojlandet (eller var det lek o buslandet?) med syster och Leonardo.

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är pneumokockervaccin. Hon har ju redan fått två och de vill testa ifall de ska göra en tredje som de får vid ett års ålder. Och denna har då dubbeldos.

2009-04-20 @ 08:55:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0