Godis



Hittade en vit och onyttig blockchoklad i kylskåpet så jag slängde ihop lite godis nu till kvällen. Var så enormt sugen på någonting och jag brukar inte vika mig för sådana där frestelser utan brukar ta sådant som jag normalt tycker bättre om och som är nyttigare. Är ju egentligen inte så förtjust i saker med så högt sockerinnehåll. Men så är jag inte som vanligt idag heller. Har inte blivit av med den där känslan jag haft hela dagen. Litar på att morgondagen blir en underbart glad och solig dag.
Hade föresten i lite jordnötter och kokos och sedan lite sött strössel ovanpå.
Nu blir det TV här.
Ha det underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Marja

Hej!

Hur mår du har det hänt något?

2009-04-06 @ 19:57:13
Postat av: Anonym

ohhhhhh va gott



Gizo

2009-04-07 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0