läppbalsam och remover



Det här det läppbalsam från crabtree and evelyn som jag beställde från softskin.
Jag har inte hunnit använda det mer än att jag provade det igår. Det är lite löst i konsistensen. Men hellre det än de där tjocka och klibbiga. För klibbigt är det verkligen inte. Det har en doft/smak av mint och det "tinglar" uppfriskande på läpparna.



Det här är den absolut bästa  ögonsminkborttagare jag någonsin har haft. Beställdes från samma ställe som läppbalsamet.
Jag har alltid haft problem med att få bort ögonsmink då det har lagt sig svart runt ögonen hur jag än har bärt mig åt. Trodde jag hade provat allt. Men den här knäcker allt ihop med en teknik Diana lärde mig.
Då ska man mätta en bomullsrondell med removern och lägga den på ögat ca. en minut (för att mjuka upp maskaran) och sedan dra nedåt för att för bort allt. Sedan ett par drag under ögat och vips! så är allt borta.
Tror ni jag är glad eller?

Föresten! Ursäkta de dåliga bilderna men har fortfarande inte inhandlat den där kameran så jag får ta bilder med min mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du får en bra kväll! :) Kram

2009-04-04 @ 19:42:12
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Sophia

Kul att du är nöjd, skönt när man hittar bra lösningar.

Detta enda som kan vara ett minus är att olja täpper till och kan då leda till att mörka ringar under ögonen inte förebyggs utan tvärtom.



Kram :)

2009-04-06 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0