Män som hatar kvinnor

Filmen ikväll var väldigt bra. Men på grund av att jag är otroligt pedantisk med detaljer så störde jag mig lite när filmen vek sig mot boken. Men annars var det en väldigt bra film. Tack till mamsen som bjussade.
Nu har jag satt igång med flickan som lekte med elden och den ska enligt vissa vara den bästa så det ser jag fram emot. Kanske skulle ta å hoppa i bingen och läsa mi på en gång. Det finns då en ganska stor risk att jag somnar eftersom jag är enormt trött idag. Men det beror väl på helgen som har vart. Har jobbat och ätit om vartannat. Tror aldrig att jag har ätit s mycket godis som jag gjorde i lördags. Jag vaknade vid fem-tiden på söndag morgon och mådde extremt illa. Skärpning där. Jag som inte brukar äta godis så där.

Kommentarer
Postat av: Långkalson Bosse

Du ska inte tro på allt "vissa" säger, för jag har hört att fyran är bäst. Skoja, det finns ingen fyra och "vissa" är allsmäktiga och ambivalenta. Word

2009-04-14 @ 01:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0