Påsken i farstun

ÅÅh idag är jag otroligt seg. Har vart mycket gnäll på mig på sistone. Men ibland är det bara så att man känner sig allmänt ur form.
Idag vaknade jag alldeles försent men drog i väg till mamma vid 12 och vi gick på en promenad. Under promenaden fick jag huvudvärk och mamma mådde inte heller bra så promenaden blev inte så lång.
Mitt "migränte" är slut så jag åkte hem och knaprade ett piller, åt lunch och sov 1.5 timme och nu mår jag bättre.
Ska iväg till jobbet nu och försöka hålla huvudvärken i styr under helgen eftersom jag inte vill anmäla mig sjuk igen.
Känner mot alla odds på mig att påsken kommer blir otroligt mysig och bra med massa god mat och en och annan godisbit.
Så ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0