Tick tack

Idag har jag inte gjort ett jota. Skulle ha tvättat idag men jag försov mig så det får bli av imorgon istället.
Nu är jag i alla fall påklädd för att möta (den sena) dagen hemma hos syster och Leonardo. Vet inte vad jag ska göra men det blir väl antagligen lite bus och lite soffhäng.
Kanske hinner jag med att träffa lille gudsonen ikväll också. Han har tydligen tagit sina första steg så det måste ju man försöka få se. Tänk vad fort det går! I sommar blir kotten redan 1 år och då blir det antagligen kalas.
Men om jag får säga vad jag tycker så tycker jag att det är ganska läskigt att tiden går så fort. Jag hinner inte med. det kan tyckas löjligt men i år har jag riktig åldersnoja. Jag fyller redan 24 år och ett år efter det är jag inte längre närmare 20. Hur ska jag hinna med allt jag vill åstakomma.
En livstid äri min mening alldeles för lite och det är ju synd att man inte tror på återfödelse heller. Man får helt enkelt ta till vara på dagarna.
Haha! Låter som att jag är nära döden nu men jag är säker på att någon mer än jag känner så här.


Kommentarer
Postat av: Martin Kurkkio

Vänta bara tills du fyller 28.. :P

2009-04-15 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0