Sena bilder från Thailand


Vacker vy på en något stillsammare Bangkok trafik.


Första hotellet var på koh phangan. Bungalow på stranden och sådan utsikt
från restaurangen. Lovley!


Standard på stranden.


Vi hittade en lian som vi hade mycket roligt med.


En fasansfullt snabb flakbilstur hem. "Hunden har vinden i håret". Tjerna hade
nog aldrig haft roligare.


Buckets - En del av Thailand.


Phranang cave.


Första snorklingspasset i mitt liv. Svårt i början men piece of cake när man
lärt sig.


Kände mig nog coolare än jag såg ut.


Jag och Mowgli spelar "fyra i rad". Om ni kollar noga kan ni se att jag vinner
när det blir min tur.


Upp för berget...Checka magväskan!


Svettig, oljig och med dålig hållning på koh phi phi.


I väntan på maten tog jag och gungan en sväng utanför hippies bar.

Kommentarer
Postat av: J

haha hunden med raka ryggen hahaha, eller en ladymen.. nej, har nog aldrig skrattat så mycket. Det var kul.. Då iaf!

2009-04-05 @ 21:08:57
Postat av: sandra

Underbara bilder

2009-04-06 @ 01:03:54
URL: http://sandra689,blogspot.com
Postat av: E-L

Ojojojoj! Jag vill också till solen :)

Vad tror du om morgonprommis? Ska träffa systeryster någon gång på dagen. fast beror på när du vaknar ;)

2009-04-06 @ 08:58:02
Postat av: Marja

Inte alla som får åka till varmare breddgrader vad härligt det ser ut

2009-04-06 @ 20:01:52
Postat av: Nina

Åh så underbart! Vill med åka till Thailand, synd att det är så dyrt bara :/

2009-04-09 @ 08:35:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0