Tacos och resfeber

Hejsan hallå!
Nu har jag avslutat sista passet på ca. en månad. Känns helt otroligt skönt men ändå liiiiite tråkigt på nåt sätt. Har nog börjat få resfeber. Men nu efter kramkalas på jobbet, tacos och kvalitetstid med Nicklas innan han åker tillbaka till Stockholm hoppas jag att resfebern kan botas lite i alla fall.
För mest av allt beror resfebern på att jag och min älskade ska vara ifrån varandra längre än vi nånsin har vart. Men det är som svärmor säger "Klarade ni Roskilde så klarar ni allt" och det ligger en viss sanning i det. Vi kan klara allt, det vet jag!
Nu börjar det dofta underbart här i lilla lägenheten (ibland är det gött att inte ha ngn fläkt).
Kram på alla ♥

Kommentarer
Postat av: sandra vilén

Kommer sakna dig syster<3

Ha det super kul och hällsa.

KRAMAR

2009-01-26 @ 09:33:22
URL: http://sandra689.blogspot.com
Postat av: Marja

Ja om man klarar allt då är det verkligen bevis på kärlek.Usch känns som man själv ska resa iväg får jag följa med i din ryggsäck.Men ha det riktigt bra och kul nu och ta hand om varandra det är en lång resa ja kan hålla på hur länge som helst.Många kramar från mammsen puss puss

2009-01-26 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0