Buffé



Haha! Inatt drömde jag att jag hade två uppsättningar av svärföräldrar. Av det ena paret fick jag den nya macbook. Jag minns att jag tyckte det var otroligt pinsamt.
Konstiga drömmar man kan ha alltså!
Nu på förmiddagen har jag inte gjort många knop. Har ätit havregrynsgröt till frukost. Skippar det där med hirsgröten som jag tänkte köra med. Det smakade alldeles för otäckt. Jag fick till och med kväljningar! Usch usch.

Jag har även lärt mig att man kan föra över pengar till sitt ica-kort. Trodde först att man var tvungen att ha ett ica-bankkort, men icke!
Så nu ska jag prova med den här varianten, att ha matpengarna på ica-kortet.
Jag har haft lite problem med hur jag ska lösa det där med matpengar. Men jag tror på den här varianten. Det blir lite lättare att ha en överblick över hur mycket som går åt och så.

Nu ska jag sätta mig i soffan och ge spottkörtlarna en omgång med nya buffé. Älskar mat! Även att laga den.
Lite mysigt innan jobbet. Hoppas regnet ger sig snart för här har det regnat hela dagen och jag vill helst inte jobba i det här vädret.
Behöver ett par regnbyxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0