Kycklingrecept

Tänkte lägga ut receptet på kycklingen som jag gjorde igår.
Så här kommer det..:

Man behöver:
♥ Kycklingfiléer
♥ feta ost
♥ färsk basilika
♥ grädde
♥ salt och peppar

Jag började med att steka kycklingfiléerna så att de fick lite yta.
Efter det la jag dem i en ugnssäker form och saltade och pepprade.
Sedan smulade jag över massor med feta ost, hackad färsk basilika och hällde sedan på grädden.
Ugnen hade jag ställt in på 200 grader och där fick kycklingen stå tills den var färdig. Vilket kan variera beroende på hur stora filéer man väljer. Jag hade innerfilé och de blev klar under tiden poatisen kokade klart.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ska pröva det här receptet verkar gott

2009-06-17 @ 21:54:10
Postat av: Sofi

Mammsen: du förstår inte hur gott det är! Prova.

2009-06-18 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0