Mat, midsommar och örter



ÅÅh nu står maten och puttrar på spisen. Har inte hunnit äta någon mat ännu. Men jag fick "frukost" hos Angelica förut och det var smarrigt.
Jag var där efter jobbet och träffade även Emily som var här från Götebrog en sväng.
Idag har jag jobbat mellan 7-13. Ganska lagom om jag får säga...
Har haft en tjej som har gått bredvid mig idag. Supertrevlig och jätte duktig. Kommer gå fint för henne i sommar.

Nu i veckan är det midsommar och det är helt ofattbart. Jag ska dansa för vädergudarna varje kväll så att vi får sol.
Hursom helst kommer det i alla fall bli mysigt att fira midsommar med Nicklas familj.
På söndag ska jag åka upp till urskogarna och hälsa på far och syskon och snälla Malena, och om en vecka har jag precis slutfört första dagen på min ört- och salvkurs. Det ska bli spännande.

Nu ska jag checka maten!
Tchüss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker som en ängel!

2009-06-18 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0