Regn, blommor och examen



Dessa tre köpte jag i stockholm i torsdags. Den svarta har en riktigt snygg rygg som inte syns på bilden.
Idag regnar det och är kyligt. Men det är väl bra för bönderna eller nåt...

Nicklas åkte till London en vecka idag och jag är så sugen på att åka dit jag med! Var längesen nu...

Annars är jag sugen på att åka och köpa blommor och göra det mysigt på balkongen. Konstigt att jag är det med tanke på regnet men men...

Måste även passa på att gratulera syrrans man som tog sin examen idag! Grattis Daniel!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej, det har hon inte :) Men det kommer nog den dagen hon gör det :)

2009-06-02 @ 23:52:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0