Sömnproblem



Inatt när jag skulle somna hade jag min första sömnparalys sedan jag flyttade till den här lägenheten i slutet på september förra året.
Det var otroligt läskigt men jag har lärt mig att hantera det ganska bra. Det är viktigt för mig då att gå upp och vakna till lite för annars halkar jag tillbaka in i paralysen.
Men för övrigt så blev jag väckt 8.20 av en man som skulle fixa den där skåpluckan som jag fick i huvudet. Det slutade med att jag fick en alldeles sprillans ny skåplucka.
Idag jobbar jag kväll och det är även vårfest på jobbet så hoppas att man får lite mat när man kommer.
Ha en lovley dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

sv. jag gör det men det kommer alltid nya=)

2009-06-11 @ 14:21:21
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0