Trevligheter

Dessa två dagar av fritid från jobbet har jag gjort riktigt trevliga saker.
Igår var jag och hälsade på pappas flamma och mina två syskon från Härjedalen som nu befinner sig i Kumla på sportlov. Närvarande var även Kerstin och Lennart som bor där och  Det bjöds på pajer och rödvin för hela slanten och umgänget var super.

Idag har jag flängt runt på stan med Sandra, Leo och mamma.
Jag köpte en snygg t-shirt från h&m och en gammal stol från myrorna för 40 kr.
Dessutom åt jag en matig crepes, en s k galett. Smaskens!
Leo och Sandra följde med hit efter stan och leo testade sitt nya spel på min TV (toy story). Sedan fick den lille kraken feber och det fick åka hem och knapra alvedon.
Måtte den lille bli frisk till sin polypoperation!

Kommentarer
Postat av: Eva-Liis

Hej sötaste!

såg om din blogg på msn, hoppas jag får läsa :) Vilka superhärliga bilder från Thailand! Ååh, jag vill med!

Kanske kanske kanske, kommer jag hem imorn. Om du inte har ngt för dig då vore det skoj att ses!

Miss u, kraams

2009-03-06 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0