Gimmiboll



Igår var ju jag och Angelica på Indigo och åt och det var minst sagt en orginell kväll.
Det började med att det var smockat med folk eftersom man inte kan boka bord där. Så vi fick vänta ett bra tag på att något skulle bli ledigt.
När det väl blev ett bord ledigt så blev vi tillfrågade om vi ville dela bord med ett annat par och efter lite tvekande så sa vi att vi inte ville det. Så vi fick bordet närmast ingången för att sedan bli flyttade längre in. Som gummibollar var vi!
De tog upp vår beställning; en tapastallrik, en cola till Angelica och vatten till mig.
När han kom med vattnet blev han så nervös så att han tappade hela vattenglaset över Angelica. Jag har sällan skådat en människa som skämdes så som han gjorde, jag tycker faktiskt lite synd om honom! Men det hela var i alla fall roligt och det tog lång stund innan vi kunde sluta skratta.
Anyway! Allt slutade i alla fall med att vi fick den mest bedårande efterrätten och allt annat gratis som plåster på såren.
Så enormt gulligt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ja det var väldigt fint gjort av dom tycker jag alltså att ni fick allt gratis

2009-05-21 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0