morning light

nyvaken med solen i nacken =D

Det var längesedan hörrni!
Mitt förra inlägg lade jag in det 26 juli tror jag och det har hänt en hel del sedan dess. Som många vet så har jag sagt adjö till alla mina fina arbetskamrater, flyttat till en helt ny stad och till en liten liten lägenhet ihop med mitt hjärta.
Jag har hunnit komma in i skolan rättså bra men det är väldigt hektiskt, har redan haft tre tentor och lika många muntliga redovisningar, om inte fler. Men trivs man så går det bara bra.
Kaffe! Det har en fin människa i min klass lärt mig att dricka och det ska jag gå och fixa iordning nu så min morgonhuvudvärk försvinner.
Sedan blir det att kolla in ett nytt köpcentrum här i närheten, i Liljeholmen samt ta en runda på stadsmissionen.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0