Mitt tredje kvartal 2008

Juli




Jag fyllde 23 år och Nicklas gjorde tårtan och gav mig snyggaste klockan ever, en Triwa.
Min gudson föddes den 4e juli. Både vackert å härligt!
Jag, Sandra och Leo åkte ut till Famatas lilla torp och firade hennes son Nathanael som fyllde år. Pojkarna lekte och busade. Mysigt till tusen.
Den 19e juli fyllde Johan 30 år och festen blev stor och lyckad. Hade sjukt roligt!

Augusti





Syster fyllde 22 år.
Jag åkte upp för att hälsa på Far o co. Råkade hamna på inlandsbanan. Vacker utsikt till en början men blev tröttsamt efter ett tag med tanke på att bussen hade gått fortare.
Jag och Josefine såg Miss li och Lars Winnerbäck i Brunnsparken. Vilken kväll, hade super roligt!
Färgade håret brunt, var liksom tvungen att göra något åt utväxten efter blonderingen. Vågade inte fortsätta bleka.
Nicklas flyttade nu till Stockholm och jag började planera för flytt. Lägenheten lades ut på internet för byte.
Vi åkte en sväng till Florens och hittade värme, kärlek, god mat (oftast) och vackra vyer.
Näst sista dagen i Augusti slog plIngela till med den årliga och alltid lika efterlängtade kräftskivan. Längtar redan!
Började plugga till Sjuksköterska också.

September

Hmm hittar inga bilder.
Trivdes inte alls på sjuksköterskeprogrammet så jag bestämde mig för att hoppa av. Detta var ett tungt belut för mig men är glad i efterhand att jag gjorde det.
Skrev på papper för nya lägenheten.
Såg Coldplay. De lyckades överträffa sig själva, magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0